Categorii produse

Oare cum alegem vopseaua lavabila ?

Un produs de calitate are o mare putere de acoperire și poate fi spălat de zeci de ori fără a rămâne urme nedorite pe pereți, rezistent la zeci de cicluri de înghet – dezgheț, garantat, acest produs de calitate nu este ieftin!

Alegerea unei vopsele nu poate să țină cont doar de gustul personal, ci trebuie să țină cont și de caracteristicile tehnice ale produsului, de proprietățile acestuia care practic îi certifică calitatea, proprietăți pe care producatorul le oferă pentru delimitarea produsului sau față de competiție.

Ce trebuie să știm? Câteva criteri de departajare esențiale ale unui produs sunt:

-puterea de acoperire

-gradul de alb

-gradul de lavabilitate

-termenul de valabilitate 12 luni, iar în cazul vopselelor speciale el este de 18 luni(sunt foarte multi producători români care spun că produsul conține x și y dar el are temen de valabilitate 12 luni)

-posibilitatea colorării în sistem computerizat de colorare(un produs bun cu reproductibilitate mare și stabil se poate colora )

Sute și sute de ambalaje, denumiri peste denumiri, nuanțe peste nuanțe fiecare cu proprietăți miraculoase tocmai pentru a crea un tablou năucitor din care clientul nu știe ce să aleagă; doar în țările Est europene este admins încă.

În acest sens înca de la începutul anului 2013 produsele noastre sunt adaptate și la codexul vopselelor lavabile americane, American Coatings Association, asociație ai cărei membrii suntem, în care pentru fiecare produs în dispersie apoasă se menționează rezistența acestuia la un număr de X spălări (clasa de lavabilitate), rezistentă la îngheț/dezgheț, rezistentă la factorii de mediu, gradul de alb și conținutul volumetric de pigment iar la unele produse cu aplicare specială, rezistența la ceața chimica. Aceste caracterisitici nu sunt doar precizate pentru imaginea companiei, ele sunt asumate de producător conform certificărilor, cu mențiunea respectării fișelor tehice și specificațiilor de aplicare. O astfel de delimitare este necesară pentru stabilirea unor noi standarde de calitate și creearea unui mediu concurențial corect . Pentru mai multe informații nu ezitați să ne contactați!